כתב אישום מתוקן הוגש נגד ראה"מ: 5 פניות בלבד של נתניהו לאלוביץ'

    ישראל רובין No Comments on כתב אישום מתוקן הוגש נגד ראה"מ: 5 פניות בלבד של נתניהו לאלוביץ'

    לאחר שביהמ"ש חייב את הפרקליטות לשנות עשרות סעיפים בכתב האישום, היום הוגש כתב אישום מתוקן, ובו פירוט של פניות יועץ התקשורת של ראה"מ ניר חפץ לאתר וואלה. בפרקליטות דשינו את האישום מסיקור אוהד ל"היענות חריגה". והשוחד לאלוביץ' הוגדר כפעולות שלטוניות בעלות חשיבות | כתב האישום המתוקן

    נתניהו בפתיחת משפטו צילום: פלאש 90
    8:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דיווח: חמאס דוחה את העסקה; נמשכת הלחימה במרכז הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שבית המשפט המחוזי בירושלים חייב את פרקליטות המדינה לחזור ולתקן את כתב האישום העשרות סעיפים, היום (ראשון) הפרקליטות הגישה היום לבית המשפט כתב אישום מתוקן בתיקי נתניהו.

    במסגרת כתב האישום, הוכחו רק 5 פניות של ראה"מ לאור אלוביץ' הבעלים של וואלה, בנוסף במשך 4 שנים אותרו 145 פניות שחלקן שגרתיות מאוד בין יועץ התקשורת ניר חפץ לוואלה.

    הפרקליטות שינתה את האשמה של סיקור אוהד שתואר בכתב החשדות והורידה אותו  ל"היענות חריגה". בפרקליטות מאשימים את ראה"מ כי הפניות שנעשו ע"י יועץ התקשורת ניר חפץ לאתר וואלה לסיקור ראה"מ היו יחסי שוחד של תן וקח. בפרקליטות לא מפרטים את המתת שקיבל אלוביץ' מנתניהו, אלה הגדירו זאת כפעולות שלטוניות שהיו בעלות חשיבות מכרעת לאלוביץ' ורעייתו והיטיבו עמם ועם העסקים שבשליטת אלוביץ' לטענת הפרקליטות.

    בכתב האישום המתוקן פורטו ידיעות שעלו באתר וואלה חלקם חדשותיות לכל דבר (315 במספר) בפרקליטות אומרים כי הם כוללים דרישות מאתר וואלה להיטיב את הסיקור של הראה"מ ובני משפחתו (כ-230 דרישות), מתוכן קיימות אינדיקציות למעורבותו של נתניהו בכ-150 דרישות עבורו ועבור בני משפחתו.

    בפרקליטות מפרטים כי הפניות כוללות דרישות להטיב את הסיקור התקשורתי של נתניהו ובני משפחתו, להגדלת זמן החשיפה של ידיעות חיוביות או מחיקה, דרדור או שינוי כותרות של ידיעות שליליות על נתניהו או בני משפחתו, דרישות לסיקור שלילי של יריבים פוליטיים, דרישה למנוע שידור ראיון שנערך עם נתניהו וכיוצ"ב. הפירוט מופיע בנספח א' של כתב האישום.

    כתב האישום המתוקן על נספחיו, וכתב האישום המתוקן כשעליו סימני התוספות שהתווספו, כפי שהוגשו לבית המשפט:

    כתב אישום מתוקן – כולל סימון שינויים



    0 תגובות